lördag 27 oktober 2007

Höstlov!!!


Hej!!

han inte skriva igår p.g.a min lillebror var sjuk.

Såklart var jag i skolan igår, vi hade en lika lång dag som vanligt men endå så tjändes dagen jätte kort(men det var nog för vi hade bild på varenda lektion. )

Jag hade längtat till lunchen för det skulle vara pyttipanna, men det var alldeles för mycket lök, och jag hatar lök.

Basketturneingen är efter höstlovet så på rasten spelade vi lite basket, men varje rast när vi spelar basket så är det nån som slår sig :( När det hade ringt in så sprang vi bort till gympan och vi körde datchboll (eller hur det stavas..)

Jag känner mig snäll på ett viss min kompis är kär i en kille i klassen och jag gjorde så det blev ihop (L) Eller hur är kärleken härlig ..??Nu ropar mamma vi ska äta !!


//ses

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ÄR snäll,Jojjan xD
Vi ses ikväll (A) Hoppas att "du vet vem" loggar in på MSN snart *hehe*

//Kraam //Elin

30 oktober 2007 kl. 08:15  

Skicka en kommentar

<< Home