söndag 12 augusti 2007

En vanlig dag och igår !

Hej!!

Idag har det varit en vanlig dag inget specielt har hänt.
Mamma och pappa skulle köpa ute möbler, så jag och min bror fick gå in till farmor, vi spelade spel.
så har jag cyklat med mina kompisar, men den enas cykel blev stulen :/
Till middag så åt vi köttbiffar med potatisgrateng, vid de nya utemöblerna :')
ja sen sprang jag derekt ner vid datorn.

Igår!
Igår så fyllde min/mormor och morfars hund Bastian 5 år :D
Vi hade såklart kalas, han fick presenter, det var jätte kul.
Till middag så åt vi bakadpotatis, Bastian fick kalvsylta med ett ljus i.
Mormor gjorde tårta mm.Här är en bild på Bastian i sin fina rosett :D






//Ha en bra dag, skriv gjärna en komentar :D

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vems cykel blev stulen? :O


//Sjuklingen Elin

16 augusti 2007 kl. 10:23  

Skicka en kommentar

<< Home