tisdag 17 juli 2007

Hej!

Hejsan!

Detta är mitt första inlägg :)Jaja jag får väl berätta om min dag.
Jag vaknade rätt tidigt, för mamma skulle med pappa till sjukhuset för att han har brutit sin fot för nån månad sen så dem skulle kolla hur det var med foten. Så jag fick vara själv hemma med min lillebror. Foten var fortfarande dålig, så han får typ gå med kryckor fem veckor extra enligt vad jag hörde.

Så länge satt jag vid datorn och titta på tv. När de kom hem hade mamma köpt bullar som vi skulle fika med. Jag åt ungefär fyra halver så typ två bullar. Sen så har jag bråkat mycket med min bror, och läst ut en kapitelbok på en timme. Mamma och jag var på stranden och skulle kolla så pappa kunde bada, så jag tog mig ett litet dopp. Men vi har precis kommit hem så mamma lagar mat som vi ska äta snart.Det blir köttbullar med potatisklyfter, mums.Ha en
trevlig dag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fin hemsida :)

//Elin och Gabbi.

19 juli 2007 kl. 11:10  
Blogger Johanna said...

Tack, Gabby och Elin :D

19 juli 2007 kl. 11:45  
Blogger Camillas blogg said...

Hallå gumman!!

Vilken fin blogg du har fått! :)
Och visst är mamma din duktig på minigolf!

Kramar mamma

19 juli 2007 kl. 21:21  

Skicka en kommentar

<< Home