måndag 6 augusti 2007

Badat med Elin!

Heej!!
Idag så har jag varit och badat med Elin, det var jätte kul :D
Hon kom och hämta mig vid 09:00. när vi kom fram så blåste det väldigt mycket så vi la oss i lä.
Det var inget vidare vatten tång överallt vi sa att vi inte skulle bada.
Men så gick Elin och jag iväg så var det ett par killar längre bort nära bryggan så vi gick ditt för att impa.
Men de sprang upp på bryggan och hoppa i,så gick vi dit det var jätte fint vatten.
så Elin och jag hoppa okså ner :D

men det var inga speciella killar så vi bästemde att det var inga för oss så vi impa inte mer *hehe*
ja, sen följde jag med henne så har vi varit vid datan hela tiden.

Ha en bra dag!

1 Comments:

Blogger Camillas blogg said...

Jaja, jag kan tänka mig att ni spanar in killar hela tiden! :)
Härligt att du fick följa med på stranden idag! En annan fick ju jobba! :(

Kram Mamma

6 augusti 2007 kl. 20:41  

Skicka en kommentar

<< Home