söndag 19 augusti 2007

Måns och Ridningen (L)

Hej!!
Igår så började ridningen (L)
Som vanligt önskade jag mig min favo häst Bali min älsklings häst.
Men han var upptagen :(
Men jag fick välja på några hästar så jag tog Top menty, alla har sagt att han är supper bra.
Och han var jätte snäll jag vet inte vem som är min favo häst nu ?

Här kommer en bild på Bali och Toppmenty :


Bali

Topp Menty



Sen på kvällen så var vi och såg den SÖTA MÅNS ZELMERLÖV (L)
Jag var där med min mamma och moster, och så träffade jag några kompisar :')
Han var supper bra, man fick grattis öronproppar jag fick ett par extra och pappa var ju på fest så jag tog med öronpropparna hem så jag kunde använda dem när pappa snarkade *hehe'
ÄlliÄ (En kompis) och jag skulle åcka en karusell men det var för mycket kö, när vi stog först sa de backa så kom vi där vi började :(
så vi fick ta den som vi åckte först en gång till.
sen åckte vi hem och såg på Linas kvällsbok rätt bra.


Här kommer en bild på den Ur SÖTA MÅNS ZELMERLÖV:


Hejdå ha en fortsatt bra dag :')


2 Comments:

Blogger Thomas said...

Så...ni hade roligt på stan? Kan tänka det när ni är ute och spanar ;)
Trodde för den delen att det var för att mamma snarkade som du hade propparna med dig hem .....hmmm.

Lycka till med skolstarten gumman.

20 augusti 2007 kl. 10:41  
Anonymous Anonym said...

Ja jätte roligt :D
hehe, nä, eller jo bådde och.
Tack <3

20 augusti 2007 kl. 12:10  

Skicka en kommentar

<< Home