torsdag 7 februari 2008

Vad har hänt/idag och vad kommer att hända ????

Hej!!

Idag har vi fortfarande en vikarie som är för snäll, blir inte arg när visa av killarna i klassen ritar med silver pennor på andras tröjor :/ (Inte min :)
Annars har det varit en normal dag, vi hade mexikansk soppa, den var inte så god.
efter skolan så var det extraengelska för dem som känner sig osäkra, som jag och min gode vän Gabbi,
det var bara jag och hon.
Vår vikarie höll då i det. Det var rätt intressant jag som inte är så bra på engelska.
så nu var det en stund sedan jag kom , och eftersom jag inte gillade maten och inte åt mycket så var jag ju jätte hungrig jag tog mig två tonfiskmakor.
och nu så sitter jag här och skriver. Tänk att på Lördag fyller pappa 40 år.
och snart är det redan en vecka sedan mamma och jag gick på bio och kollade på Förtrollad , gud vad tiden går snabbt dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag, nu årkar jag inte skriva mer dag efter dag oj nu gjorde jag det (HIHI)


//Ha det bra :)...............................

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vem är din mamma då? Besöker hon min blogg ofta?

7 februari 2008 kl. 16:25  

Skicka en kommentar

<< Home