söndag 13 januari 2008

Helgen!!

Hej hej!!
I helgen har jag haft jätte kul :)
På fredagen så bjöd Élin hem mig Emmi och Gabbi.
Vi kom dit klockan 19:00 eller jag kom dit typ klockan 20 över.
När jag kom dit så så bjöd hon på lite läsk och började skriva ett schema över kvällen.
Först så åt vi pannacotta som Gabbi hade gjort och den var inte god utan jätte god.
Efter det så fixade vi godiset och gick upp och kollade på en film.
Vi pausade i mitten av filmen och lekte sminkskola "eller vad man ska kalla det".
sen filmade vi in reklamer som vi gjorde för saker vi hittade, som till exempel näsdroppar, fotbalsam, hudkräm. parfym och ett shampo. Sen kollade vi klart på filmen och sen somnade vi inte förrän vid 3 tror jag. För att det var nån som fes nån som snackade och snarkade i sömnen.

När vi vaknade morgonen därpå, så gjorde hennes pappa smoothie och varma baguetter.

Efter att vi hade ätit frukost var jag tvungen att packa för att jag skulle iväg och rida och så klart fick jag min lilla älsklings häst KOLA <3>

Vi har fått en vikarie till ridlärare för att vår andra lärare har börjat träna stor hästar men hon kommer tillbaka om två månader tror jag.
När jag hade kommit hem och duschat, så kom pappasbror och hans flickvän på middag, vi hade jätte roligt :)

Idag (Söndag) så har jag inte gjort så mycket så jag har igentligen inget att säga, men vi åckte till mormor och morfar och fikade (jag åt kalopps) och jag tog några gulliga bilder på min (deras hund)





Och massor av bilder på mina marsvin:
//Ha det bra :)

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

villka guliga bilder detvar som du la in

//L O V I S A\\

16 januari 2008 kl. 20:02  

Skicka en kommentar

<< Home