tisdag 15 januari 2008

Filmtips!

I helgen så hyrde jag en film som heter "Bring it on 4" Och här är trailern. (Inte lika rolig som filmen hehe) Det handlar om ett hejaklaks lag som heter Sharks, och dem har ett motståndar lag som heter Jats som har vunnit mästerskapet 3 år i rad . och Carrol i sharks bli förälskad i en i det andra laget som heter penn fast hon vet inte att han är med i mottståndar laget, men dem får otur och visa skadar sig i en duell på natten och dem är tvungna att åcka hem men Carrol i Sharks föreslår ett sammarbete. Detta är ett måste så kolla på trailern och hyr eller köp den sen .

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shysst av dig,Jojjan att länka till min hemsida :) Ska mixtra lite med min blogg och skriva in din länk med :')

//Kram Elin

22 januari 2008 kl. 17:51  
Anonymous Anonym said...

VILKEN SNYGG BLOGG! ♥

22 januari 2008 kl. 21:40  
Anonymous Anonym said...

Hej Jojjan!
Har ett nytt namn på min blogg:
http://elinsbloggbok.blogspot.com
bara så du vet så skriv in den adressen om du vill titta på min blogg(som är likadant bara nytt namn)

//Elin

27 januari 2008 kl. 19:30  

Skicka en kommentar

<< Home