tisdag 27 maj 2008

Tillbaka =)=)=)=)

Heej!!
Jag är tillbaka från Turkiet:)
Har ni saknat mig ?
Jag hade det jätte skönt, alla var hygliga men påflugna.
En kalla mig älskling en annan prinsessan och Julia julia.
Vi fick byta rum nästan två gånger.
Den första gången så kom vi till vårt rum och det luktade äckligt.
Vi gick in i badrummet där hade det läckt bajs från duchen :(
Den andra gången så tog elen slut i det nya rummet det blev fixat i typ ca.1,30min.
Jag blev sjuk på Torsdagen och vi åkte hem på Lördagen.
Maten var jätte god.

Igår stannade jag hemma efter som jag fortfarande inte kännde mig på grann.
Jag följde med till djursjukhuset med pappa.
Mitt lilla marsvin hade gjort nåt med sin tass så den hade svullnat upp.
Tillslut efter rönkningar och undersökningar kom dem fram till att det var en infektion.
Dem sa att det kunnde vara nån mikroskopisk faktur men då läkte det ihop av sig själv, Vi ska je honom smärtstilande och nån medecin.

Imorgon är det ven med klassen, det blir nog kul :)
Ska ha med med potatissallad och rostbiff mums;)

kommer bilder.
ses

Etiketter: ,